Δελτίο Τύπου του ΣΕΕΑΕ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Καλλιθέα 18/11/2009
Θέμα: Τρέχουσες εξελίξεις
Βιώνοντας τις καταστροφικές συνέπειες από τη κατάργηση της απόσυρσης και προσπαθώντας για ακόμα μια φορά μέσα στον ίδιο χρόνο να βρούμε τρόπο να επιβιώσουν τα καταστήματα μας ,υπενθυμίζουμε σε κάθε εμπλεκόμενο και ενδιαφερόμενο τα παρακάτω:
Η απόσυρση όπως ανακοινώθηκε και όπως λειτούργησε για περιορισμένο διάστημα ήταν ένα αυτοχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα που όχι μόνο δεν επιβάρυνε το Δημοσιονομικό έλλειμμα αλλά σύμφωνα με μελέτες θα ενίσχυε τα Δημόσια έσοδα.
Εκτός αυτού η μεγαλύτερη και πιο τεκμηριωμένη απόδειξη της αναγκαιότητας της για το περιβάλλον, είναι οι ρυθμοί που πέτυχε στο λίγο διάστημα που λειτούργησε.
Ας θυμηθούμε όμως με την ευκαιρία και τα άλλα ευεργετήματα της.
Τα κίνητρα αντικατάστασης των αυτοκινήτων που ανήκουν στην κατηγορία euro4 και euro5 , θα έδιναν την ευκαιρία σε χιλιάδες καταναλωτές να αγοράσουν ένα καθαρό και ασφαλές αυτοκίνητο.
Σημαντικό είναι επίσης να τονίσουμε τα πλεονεκτήματα που δημιουργεί η συμμετοχή των μεταχειρισμένων(euro4-euro5) στα κίνητρα αντικατάστασης:
1.Πετυχαίνει πιο γρήγορους ρυθμούς επίτευξης στου στόχου για καθαρότερο περιβάλλον
2.Συγκρατείται το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών αφού περιορίζει τις εισαγωγές.
3.Έχει άμεσα αποτελέσματα στην μείωση του μέσου όρου ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων.
4.Μειώνει τις δανειακές υποχρεώσεις του καταναλωτή αφού κάνει πιο συμβατή την απόκτηση νέου αυτοκινήτου.
5.Προσφέρει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αποκτήσει πιο εύκολα ένα ασφαλές σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητο, που θα περιορίσει τα τροχαία ατυχήματα και κατά συνέπεια το κοινωνικό και Δημοσιονομικό κόστος, από τα επικίνδυνα και ανασφαλή αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους.
6.Στηρίζει την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου με τις χιλιάδες μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
7.Προασπίζει την απασχόληση δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας που υπάρχουν στο χώρο της εμπορίας και επισκευής αυτοκινήτων.
8. Συντηρεί δεκάδες επαγγέλματα και επαγγελματίες που κινούνται δορυφορικά γύρω από τα καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων και τα οποία αποτελούν τους κυριότερους πελάτες τους.
Όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα ασφαλώς δεν μπορούν και δεν πρέπει να παραγκωνιστούν και να μην αξιολογηθούν στο ενδεχόμενο η κυβέρνηση να επανεξετάσει την απόφασή της.
Θεωρούμε δεδομένο και έτσι συνδιαλεγόμαστε με τους αρμόδιους φορείς των αποφάσεων ότι σωστή απόφαση είναι το συμφέρον των πολλών.
Και σε αυτή την περίπτωση οι καταναλωτές και οι έμποροι είναι οι πολλοί .
Σε κάθε περίπτωση η οποιαδήποτε διάκριση ομοειδών προϊόντων, ή η επιλεγμένη προώθηση συγκεκριμένων , θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου.
Ο Σύνδεσμος εμπόρων , εισαγωγέων αυτοκινήτων Ελλάδας, προσπαθεί σε κάθε απόφαση να προτείνει θέσεις και λύσεις που να εξυπηρετούν και το Δημόσιο συμφέρον αλλά και την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.
Έτσι και αυτή την φορά αν χρειασθεί είμαστε έτοιμοι για λύσεις –προτάσεις-ιδέες προς το γενικότερο συμφέρον.
Για τον Σ.Ε.Ε.Α.Ε
Το Δ.Σ
Θέμα: Τρέχουσες εξελίξεις
Βιώνοντας τις καταστροφικές συνέπειες από τη κατάργηση της απόσυρσης και προσπαθώντας για ακόμα μια φορά μέσα στον ίδιο χρόνο να βρούμε τρόπο να επιβιώσουν τα καταστήματα μας ,υπενθυμίζουμε σε κάθε εμπλεκόμενο και ενδιαφερόμενο τα παρακάτω:
Η απόσυρση όπως ανακοινώθηκε και όπως λειτούργησε για περιορισμένο διάστημα ήταν ένα αυτοχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα που όχι μόνο δεν επιβάρυνε το Δημοσιονομικό έλλειμμα αλλά σύμφωνα με μελέτες θα ενίσχυε τα Δημόσια έσοδα.
Εκτός αυτού η μεγαλύτερη και πιο τεκμηριωμένη απόδειξη της αναγκαιότητας της για το περιβάλλον, είναι οι ρυθμοί που πέτυχε στο λίγο διάστημα που λειτούργησε.
Ας θυμηθούμε όμως με την ευκαιρία και τα άλλα ευεργετήματα της.
Τα κίνητρα αντικατάστασης των αυτοκινήτων που ανήκουν στην κατηγορία euro4 και euro5 , θα έδιναν την ευκαιρία σε χιλιάδες καταναλωτές να αγοράσουν ένα καθαρό και ασφαλές αυτοκίνητο.
Σημαντικό είναι επίσης να τονίσουμε τα πλεονεκτήματα που δημιουργεί η συμμετοχή των μεταχειρισμένων(euro4-euro5) στα κίνητρα αντικατάστασης:
1.Πετυχαίνει πιο γρήγορους ρυθμούς επίτευξης στου στόχου για καθαρότερο περιβάλλον
2.Συγκρατείται το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών αφού περιορίζει τις εισαγωγές.
3.Έχει άμεσα αποτελέσματα στην μείωση του μέσου όρου ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων.
4.Μειώνει τις δανειακές υποχρεώσεις του καταναλωτή αφού κάνει πιο συμβατή την απόκτηση νέου αυτοκινήτου.
5.Προσφέρει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να αποκτήσει πιο εύκολα ένα ασφαλές σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητο, που θα περιορίσει τα τροχαία ατυχήματα και κατά συνέπεια το κοινωνικό και Δημοσιονομικό κόστος, από τα επικίνδυνα και ανασφαλή αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους.
6.Στηρίζει την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου με τις χιλιάδες μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
7.Προασπίζει την απασχόληση δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας που υπάρχουν στο χώρο της εμπορίας και επισκευής αυτοκινήτων.
8. Συντηρεί δεκάδες επαγγέλματα και επαγγελματίες που κινούνται δορυφορικά γύρω από τα καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων και τα οποία αποτελούν τους κυριότερους πελάτες τους.
Όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα ασφαλώς δεν μπορούν και δεν πρέπει να παραγκωνιστούν και να μην αξιολογηθούν στο ενδεχόμενο η κυβέρνηση να επανεξετάσει την απόφασή της.
Θεωρούμε δεδομένο και έτσι συνδιαλεγόμαστε με τους αρμόδιους φορείς των αποφάσεων ότι σωστή απόφαση είναι το συμφέρον των πολλών.
Και σε αυτή την περίπτωση οι καταναλωτές και οι έμποροι είναι οι πολλοί .
Σε κάθε περίπτωση η οποιαδήποτε διάκριση ομοειδών προϊόντων, ή η επιλεγμένη προώθηση συγκεκριμένων , θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου.
Ο Σύνδεσμος εμπόρων , εισαγωγέων αυτοκινήτων Ελλάδας, προσπαθεί σε κάθε απόφαση να προτείνει θέσεις και λύσεις που να εξυπηρετούν και το Δημόσιο συμφέρον αλλά και την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.
Έτσι και αυτή την φορά αν χρειασθεί είμαστε έτοιμοι για λύσεις –προτάσεις-ιδέες προς το γενικότερο συμφέρον.
Για τον Σ.Ε.Ε.Α.Ε
Το Δ.Σ