Δελτίο Τύπου του ΣΕΕΑΕ
Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκίνητων Ελλάδος (Σ.Ε.Ε.Α.Ε.) καθώς και οι έλληνες καταναλωτές για μια ακόμα φορά είναι στο ίδιο έργο θεατές.
Για μια ακόμα φορά γινόμαστε μάρτυρες ενός χιλιοπαιγμένου έργου της χρησιμοποίησης του αυτοκίνητου για φοροεισπρακτικούς λόγους.
Τόσο οι επαγγελματίες του κλάδου των αυτοκίνητων αλλά και οι Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κουραστήκαμε από τους εκάστοτε αιφνιδιασμούς των κυβερνήσεων που με δικαιολογία το δημοσιοοικονομικό έλλειμμα επιτίθενται στο αυτοκίνητο.
Θεωρούμε άνευ προηγουμένου τις ανακοινώσεις του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας κου Παπαθανασίου για επιβολή ετήσιας εισφοράς στα αυτοκίνητα από 1924 κυβικά και πάνω. Από ότι φαίνεται είχαν δίκιο κάποιες φωνές που υποστήριζαν ότι η μείωση του τέλους ταξινόμησης ήταν ο δούρειος ίππος για να παγιδευτούν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.
Παρακολουθούμε τα διεθνή οικονομικά προβλήματα και άλλων χωρών και βλέπουμε ότι όπου χρειάζονται μέτρα, αυτά είναι στη κατεύθυνση της τόνωσης των επενδύσεων των αγορών και της κατανάλωσης και μένουμε με την απορία γιατί κι εμείς να μην ακολουθήσουμε τις ίδιες τακτικές που είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Υπουργός επιβεβαιώνουν την έλλειψη εμπιστοσύνης που χαρακτηρίζει τις σχέσεις των αγορών και των καταναλωτών με το κράτος.
Είναι παράδοξο και ανατρέπει στοιχειώδεις κανόνες οικονομίας και οικονομικής πολιτικής το να αγοράζεις ένα προϊόν, να πληρώνεις έξτρα φόρους (τέλος ταξινόμησης), να πληρώνεις Φ.Π.Α. και εν συνέχεια γι αυτό το προϊόν το οποίο λόγω της χρήσης του απαξιώνεται, να σου ζητούν να πληρώσεις ετήσια εισφορά.
Ειλικρινά αναρωτιόμαστε εάν υπάρχει παρόμοιο προηγούμενο στη παγκόσμια οικονομία.
Για μια ακόμα φορά γινόμαστε μάρτυρες ενός χιλιοπαιγμένου έργου της χρησιμοποίησης του αυτοκίνητου για φοροεισπρακτικούς λόγους.
Τόσο οι επαγγελματίες του κλάδου των αυτοκίνητων αλλά και οι Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κουραστήκαμε από τους εκάστοτε αιφνιδιασμούς των κυβερνήσεων που με δικαιολογία το δημοσιοοικονομικό έλλειμμα επιτίθενται στο αυτοκίνητο.
Θεωρούμε άνευ προηγουμένου τις ανακοινώσεις του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας κου Παπαθανασίου για επιβολή ετήσιας εισφοράς στα αυτοκίνητα από 1924 κυβικά και πάνω. Από ότι φαίνεται είχαν δίκιο κάποιες φωνές που υποστήριζαν ότι η μείωση του τέλους ταξινόμησης ήταν ο δούρειος ίππος για να παγιδευτούν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.
Παρακολουθούμε τα διεθνή οικονομικά προβλήματα και άλλων χωρών και βλέπουμε ότι όπου χρειάζονται μέτρα, αυτά είναι στη κατεύθυνση της τόνωσης των επενδύσεων των αγορών και της κατανάλωσης και μένουμε με την απορία γιατί κι εμείς να μην ακολουθήσουμε τις ίδιες τακτικές που είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Υπουργός επιβεβαιώνουν την έλλειψη εμπιστοσύνης που χαρακτηρίζει τις σχέσεις των αγορών και των καταναλωτών με το κράτος.
Είναι παράδοξο και ανατρέπει στοιχειώδεις κανόνες οικονομίας και οικονομικής πολιτικής το να αγοράζεις ένα προϊόν, να πληρώνεις έξτρα φόρους (τέλος ταξινόμησης), να πληρώνεις Φ.Π.Α. και εν συνέχεια γι αυτό το προϊόν το οποίο λόγω της χρήσης του απαξιώνεται, να σου ζητούν να πληρώσεις ετήσια εισφορά.
Ειλικρινά αναρωτιόμαστε εάν υπάρχει παρόμοιο προηγούμενο στη παγκόσμια οικονομία.