Υπόμνημα προς ΥΜΕ, Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων & Εγκαταστάσεων, Δ/ντη κο Σκυλλάκο Αριστομένη



 



Προς :                                                                                                                                      Καλλιθέα, 30-11-2022
Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών                                                                                   Aρ. πρωτ. : 0084
Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων & Εγκαταστάσεων                                     
Δ/ντη κο Σκυλλάκο Αριστομένη

                                                                                    
 



Θέμα: Διόρθωση διαδικασιών εισαγωγής
 
Αγαπητέ κύριε Σκυλλάκο,
μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία σας στέλνω και εγγράφως τα αιτήματά μας.
--Είναι σημαντικό να προσδιοριστεί σαφώς η επιτρεπτή χιλιομετρική διαφορά μεταξύ των εγγράφων τιμολογίου, Πιστοποιητικού Τεχνικού Ελέγχου και Πιστοποιητικού Ταξινόμησης. Προτείνουμε προς αποφυγή παρερμηνειών στις διάφορες διευθύνσεις μεταφορών κατά τη διαδικασία της ταξινόμησης να αντικατασταθεί η φράση "ελαφρώς διαφοροποιημένης" ή "εύλογης διαφοροποίησης" όπως αυτολεξεί αναφέρεται στην σχετική εγκύκλιο, με ένα σαφές περιθώριο απόκλισης ± 3.000 χιλιομέτρων μεταξύ των εγγράφων.
--Δεν υπάρχει πρόβλεψη για την περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του πρωτότυπου πιστοποιητικού Τεχνικού Ελέγχου ειδικά στην περίπτωση των αυτοκινήτων από τη Γερμανία. Προτείνουμε για τα οχήματα που προέρχονται από το εν λόγω κράτος-μέλος να ελέγχονται κατά τον ίδιο τρόπο (ηλεκτρονικά) που ελέγχονται και τα αυτοκίνητα που προέρχονται από χώρες όπως η Ιταλία έτσι ώστε να μην απαιτείται το πρωτότυπο έγγραφο απαραιτήτως αλλά και ένα απλό αντίγραφο αυτού (υπάρχει σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα που μπορεί να επαληθευτεί η εγκυρότητα ή όχι του εγγράφου).
Σε περίπτωση που τέτοιος έλεγχος δεν είναι δυνατόν να γίνει τότε να είναι δυνατόν να προσκομίσουμε αντίγραφο το οποίο εκ των προτέρων θα γνωρίζουμε ότι θα ελέγχετε ως προς την γνησιότητά του και αν διαπιστωθεί ότι έχει παραποιημένα στοιχεία να επιβληθούν οι προβλεπόμενες από τον νόμο κυρώσεις.
--Επαναλαμβάνουμε την πάγια θέση μας ότι η απαίτηση για ισχύον Πιστοποιητικό Τεχνικού Ελέγχου κατά τη στιγμή της ΔΑΟ δημιουργεί σοβαρά προβλήματα κυρίως εξ αιτίας καθυστερήσεων ή πιθανόν ατυχημάτων μέχρι το όχημα να εισαχθεί στη χώρα μας.
Ζητάμε  να αντικατασταθεί η απαίτηση για ισχύον Πιστοποιητικό Τεχνικού Ελέγχου με βάση την ημερομηνία του παραστατικού πώλησης και όχι με βάση τη ΔΑΟ με την υποχρέωση ότι εντός διμήνου από την αγορά του να έχει εισαχθεί και να έχει κάνει ΔΑΟ στην χώρα.

 
 

                            Με εκτίμηση
                                                                                    Εκ μέρους του Δ.Σ.
 
          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                                    Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


    ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΥΡΑΤΣΟΣ                                                                                             ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

                                                                                                    
 
Για να δείτε το πρωτότυπο έγγραφο, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Αναμόρφωση της φορολογίας των αυτοκινήτων - Καταγγελία του ΣΕΕΑΕ στην Ε.Ε. το 2016 και συμπληρωματική το 2020... ΣΕΕΑΕ Δημοσίευση της με αρ. 153104-2024 (4413'Β) ΥΑ - ΜΕΜΟ Αρ. πρωτ. 182251 12/09/2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Αύγουστος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούλιος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Απρίλιος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάρτιος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Φεβρουάριος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιανουάριος 2024 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Δεκέμβριος 2023 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Νοέμβριος 2023