Ελλάδα κάντο όπως η Γερμανία στα… καύσιμα!

Γιώργος Κ. Ανδρής

Φθηνότερη κατά 0,30 ευρώ είναι η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και κατά 0,14 ευρώ η τιμή του diesel από την Τετάρτη 1η Ιουνίου στα πρατήρια υγρών καυσίμων της Γερμανίας μετά από απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει τους φόρους στα καύσιμα ώστε οι πολίτες της να τα προμηθεύονται σε χαμηλότερες τιμές.

 

Μάλιστα η αισθητή μείωση των τιμών έχει προσελκύσει και πολλούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και φορτηγών από γειτονικές χώρες οι οποίοι μεταβαίνουν στην Γερμανία για να φουλάρουν τα ρεζερβουάρ τους γλιτώνοντας αρκετά χρήματα.
Το Βερολίνο πέραν της μείωσης των φόρων στα καύσιμα υιοθέτησε ακόμη ένα μέτρο που από τη μία μεριά μειώνει αφενός το κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους και αφετέρου τις εκπομπές CO2 που αφορά στο μηνιαίο φθηνό εισιτήριο για Μετρό, Λεωφορεία, Τραμ και περιφερειακά τρένα με κόστος μόλις 9 ευρώ. 
Το σιδηροδρομικό σύστημα της Γερμανίας δυσκολεύτηκε να αντεπεξέλθει, καθώς τα τρένα και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί ήταν υπερπλήρεις κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου μετά την έναρξη την 1η Ιουνίου του μηνιαίου εισιτηρίου των 9 ευρώ.
Με αυτά τα δύο μέτρα η κυβέρνηση του Βερολίνου ευελπιστεί να ανακουφίσει οικονομικά τους πολίτες οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με πρωτοφανείς αυξήσεις του ενεργειακού κόστους τουλάχιστον για ολόκληρο το καλοκαίρι. 
Από την Τετάρτη 1η Ιουνίου το κόστος καυσίμων στα πρατήρια μειώθηκε αισθητά κατά περίπου 0,30 ευρώ το λίτρο η αμόλυβδη βενζίνη και κατά 0,14 ευρώ το λίτρο του diesel με αποτέλεσμα η τιμή της αμόλυβδης να κυμαίνεται σε 1,88 ευρώ το λίτρο και του diesel σε 1,94 ευρώ το λίτρο.

Δυσοίωνες προβλέψεις για το ενεργειακό κόστος
Μιλώντας στην εκπομπή Maybrit Illner του δεύτερου προγράμματος της δημόσιας τηλεόρασης ZDF ο αντικαγκελάριος, υπ. Οικονομίας και αρμόδιος για ενεργειακά Ρόμπερτ Χάμπεκ, σύμφωνα με την DW, προειδοποίησε για «δραματικές αυξήσεις του κόστους θέρμανσης το φθινόπωρο και το χειμώνα». Είπε μάλιστα ότι δεν γνωρίζει κατά πόσο «τα κυβερνητικά μέτρα για την ανακούφιση των πολιτών θα αρκέσουν για να εγγυηθεί η κοινωνική ειρήνη και το αίσθημα των πολιτών ότι ζουν σε μια δίκαιη κοινωνία: «Θα είναι το κρίσιμο ερώτημα το φθινόπωρο και το χειμώνα», υπογράμμισε ο αντικαγκελάριος.
Ο πολιτικός των Πρασίνων διερωτήθηκε εκτός αυτού αν η Γερμανία αντέξει σε βάθος χρόνου να στηρίζει την Ουκρανία, αλλά και κατά πόσο η γερμανική οικονομία μπορέσει να υπομένει τις επιπτώσεις από τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας…
 
Πηγή:  https://www.newsauto.gr/news/ellada-kanto-opos-i-germania-sta-kafsima/?fbclid=IwAR16oB6wLz53H7M4pTk-ociP1JAxczb8R_9pioiP0cNj7q8V8cCJpwoz90M

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Τελεσίγραφο Κομισιόν στην Ελλάδα για τα αυτοκίνητα -Τι θα αλλάξει; ΣΕΕΑΕ ΕΕ: Στο «σκαμνί» η Ελλάδα για τη φορολογία στα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Αποκάλυψη: Νέα πρόστιμα έρχονται από την Κομισιόν! ΣΕΕΑΕ Νέα πρόστιμα-μαμούθ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Επιβεβαίωση Newsauto για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Γλιτώνουν το χαράτσι οι έμποροι εισαγόμενων ΙΧ και φορτηγών! ΣΕΕΑΕ Ξαναλλάζουν όλα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Πανάκριβα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα! ΣΕΕΑΕ Χάος στις εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ και φορτηγών! Τι άλλαξε; ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ | Στοχοποίηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ: Το κράτος θέλει μονοπώλιο μόνο με μεγάλες εισαγωγικές! ΣΕΕΑΕ Ανακοίνωση του ΣΕΕΑΕ σχετικά με τη λειτουργία του Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων