«Ασήκωτα» τα Τέλη Κυκλοφορίας 2021 για τα παλαιά αυτοκίνητα!

 

 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 

Ακριβότερα θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων από το 2021 καθώς όπως ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας οι αλλαγές που προγραμματίζονται θα έχουν στόχο την ανανέωση του παλαιού στόλου των οχημάτων.
Να υπενθυμίσουμε πως ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας μίλησε για τις αλλαγές που θα υπάρξουν στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2021 στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής».
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το σύστηµα των Τελών Κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωματωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκπομπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια.
Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας.
Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας».
Αρχικά κάνει λόγο για το WLTP που έχουμε δημοσιεύσει από το καλοκαίρι του 2019 καθώς η Ελλάδα έπρεπε να το εφαρμόσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 αλλά τελικά η ισχύς του παρατάθηκε για την 1η Μαρτίου 2020.
Οπότε το οικονομικό επιτελείο θα είχε αρκετό χρόνο στην διάθεσή του για να αλλάξει τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2021.
Επίσης ο Υπουργός ξεκαθαρίζει πως θα γίνει δικαιότερη κατανομή της επιβάρυνσης αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων.
Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η δικαιότερη επιβάρυνση θα γίνει σε συνδυασμό με το στόχο της ανανέωσης των παλαιών αυτοκινήτων οπότε στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα τα Τέλη Κυκλοφορίας θα αυξηθούν ενώ στα καινούρια με χαμηλές εκπομπές ρύπων θα μειωθούν ενώ αντίθετα και τα νέα αλλά ρυπογόνα μοντέλα το κόστος χρήσης θα αυξηθεί…
Μένει να δούμε τα κίνητρα που θα αποφασιστούν να δοθούν στα λεγόμενα «καθαρά» αυτοκίνητα και ποιο θα είναι το όφελος για τους καταναλωτές.
 
 Πηγή: https://www.carpress.gr/asikota-ta-teli-kykloforias-2021-gia-ta-palaia-aftokinita/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Τελεσίγραφο Κομισιόν στην Ελλάδα για τα αυτοκίνητα -Τι θα αλλάξει; ΣΕΕΑΕ ΕΕ: Στο «σκαμνί» η Ελλάδα για τη φορολογία στα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Αποκάλυψη: Νέα πρόστιμα έρχονται από την Κομισιόν! ΣΕΕΑΕ Νέα πρόστιμα-μαμούθ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Επιβεβαίωση Newsauto για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Γλιτώνουν το χαράτσι οι έμποροι εισαγόμενων ΙΧ και φορτηγών! ΣΕΕΑΕ Ξαναλλάζουν όλα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Πανάκριβα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα! ΣΕΕΑΕ Χάος στις εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ και φορτηγών! Τι άλλαξε; ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ | Στοχοποίηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ: Το κράτος θέλει μονοπώλιο μόνο με μεγάλες εισαγωγικές! ΣΕΕΑΕ Ανακοίνωση του ΣΕΕΑΕ σχετικά με τη λειτουργία του Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων