To Nissan Leaf «σταθεροποιεί» το Γερμανικό δίκτυο ηλεκτροδότησης

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 
Ως το πρώτο στο είδος του , το Nissan Leaf προκρίθηκε ως ένας μεγάλος σταθμός ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των Διαχειριστών του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας Γερμανίας (TSO).
Η Nissan συμβάλλει στην κατάκτηση ενός σημαντικού ορόσημου, στην πορεία για την άνευ ρύπων ενέργεια και κινητικότητα στη Γερμανία. Με μια καινοτόμο λύση φόρτισης και διαχείρισης ενέργειας, οι εταίροι του έργου, η τεχνολογική εταιρεία The Mobility House, ο πάροχος ενέργειας ENERVIE και ο διαχειριστής του συστήματος μεταφοράς Amprion, έχουν προκρίνει το Nissan Leaf, σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις που πλαισιώνουν την πρωτογενή ρύθμιση της ισχύος. Αυτό σημαίνει ότι το Leaf μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως “αποθεματικό” για το Γερμανικό δίκτυο ηλεκτροδότησης, συμβάλλοντας στην καθιέρωση της τεχνολογίας V2G (Vehicle-to-Grid) στη Γερμανία.
“Πιστεύουμε ακράδαντα σε ένα μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων“, δήλωσε ο Guillaume Pelletreau, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan Center Europe. “Ως εκ τούτου, είμαστε πολύ υπερήφανοι που το Nissan Leaf έχει εγκριθεί ως το πρώτο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που είναι κατάλληλο για τη σταθεροποίηση των συχνοτήτων του δικτύου. Οι μπαταρίες του Leaf θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στην ενεργειακή μετάβαση στη Γερμανία και σε ένα βιώσιμο μέλλον“.
Οι νέες και καινοτόμες λύσεις για τη σταθεροποίηση του ηλεκτρικού δικτύου είναι απαραίτητες για τη μετάβαση στην αποκεντρωμένη παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, στη Γερμανία. Η αυξανόμενη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας οδηγεί σε διακυμάνσεις στο δίκτυο, οι οποίες πρέπει αρχικά να ισορροπηθούν με πρωταρχικές ρυθμίσεις, ικανές να αποτρέψουν επικείμενες διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, με ειδοποίηση εντός ενός δευτερολέπτου.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το Nissan Leaf, με ενσωματωμένη τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης, θα μπορούσαν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη σταθεροποίηση του ηλεκτρικού δικτύου. Με τη φίσα φόρτισης CHAdeMO, το Leaf είναι σε θέση όχι μόνο να “αποσπάσει” ενέργεια από το δίκτυο και να την αποθηκεύσει στην μπαταρία, αλλά εάν είναι απαραίτητο, μπορεί επίσης να τροφοδοτήσει με ρεύμα το δίκτυο. Αυτή είναι η ιδέα του οχήματος– δικτύου (V2G).
Η αμφίδρομη φόρτιση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της Nissan, αποτελεί το θεμέλιο για την ενσωμάτωσή της στο πιλοτικό έργο της ENERVIE, στο Hagen της Γερμανίας. Σε συνδυασμό με την καινοτόμο, έξυπνη τεχνολογία φόρτισης και διαχείρισης ενέργειας από την The Mobility House, οι διαδικασίες φόρτισης και αποφόρτισης μπορούν να ελεγχθούν και να παρακολουθηθούν.
 
 Πηγή: https://www.movenews.gr/to-nissan-leaf-statheropoiei-to-germaniko-diktyo-hlektrodothshs/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Από «κόσκινο» χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ! Τι ψάχνουν οι Αρχές; ΣΕΕΑΕ Carpress - Οικολογικό χαράτσι στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα αλλάξει στα αυτοκίνητα το 2025; ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου 19/12/2024 ΣΕΕΑΕ Συνέντευξη του προέδρου ΣΕΕΑΕ, κ. Κων/νου Κυράτσου, στην ραδιοφωνική εκπομπή "ΠΡΩΙΝΗ ΠΤΗΣΗ" ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Νοέμβριος 2024 ΣΕΕΑΕ ΦΕΚ 198 A' Νόμος υπ. αριθμ.5162 Άρθρο 25-26 Ασφάλιση οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών 05/12/2024 ΣΕΕΑΕ ΟΕΣΑΟΝΝΑ - Εξαιρετικά Επείγον Αριθμ. Πρωτ.: 1264 ΣΕΕΑΕ ΟΕΣΑΟΝΝΑ - Πρόσκληση για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της Τετάρτης, 22 Νοεμβρίου 2023 Αριθμ. Πρωτ.: 1234 ΣΕΕΑΕ ΟΕΣΑΟΝΝΑ - Κοινή Ανακοίνωση της ΕΣΕΕ & της ΓΣΕΒΕΕ Αριθμ. Πρωτ.: 1229 ΣΕΕΑΕ ΟΕΣΑΟΝΝΑ - Έκτακτη Ανακοίνωση Αριθμ. Πρωτ.: 1226 ΣΕΕΑΕ ΟΕΣΑΟΝΝΑ - Θέματα προς ένταξη στην Ημερήσια Διάταξη Αριθμ. Πρωτ.: 1221