ΟΣΥ: Καταθέτουν άρον – άρον πινακίδες λεωφορείων

 

 

Της Μαρίας Μόσχου
mariam@movenews.gr
 

Στον αποχαρακτηρισμό δεκάδων λεωφορείων από αμαξοστάσιο του Αγίου Ιωάννου Ρέντη (Πειραιά) προχωρά η ΟΣΥ μειώνοντας μέρα με τη μέρα το στόλο των λεωφορείων που κυκλοφορεί και αυξάνοντας την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα πάνω 120 λεωφορεία έχουν αποχαρακτηριστεί. Συγκεκριμένα στις 16 Αυγούστου, παραδόθηκαν οι πινακίδες σε πάνω από 35 λεωφορεία ενώ την προηγούμενη Παρασκευή κατατέθηκαν οι πινακίδες σε περισσότερα από 85 λεωφορεία.
Πρόκειται για λεωφορεία τα οποία είναι ακινητοποιημένα πάνω από 14 μήνες και τα οποία έχουν κοστίσει πάνω από 700 χιλ. ευρώ στην ΟΣΥ!
Ειδικότερα η μηναία ασφάλεια για κάθε λεωφορείο αγγίζει τα 400 ευρώ ενώ το σήμα τους κοστίζει 385 ευρώ.
 
Πρόκειται για χρήματα τα οποία θα μπορούσε να είχε εξοικονομήσει η εταιρεία αν είχε αποχαρακτηρίσει τα συγκεκριμένα λεωφορεία από πέρυσι τον Φεβρουάριο που παρέμεναν ακίνητα από μηχανικές κυρίως  βλάβες.
Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι στην κεντρική αποθήκη της ΟΣΥ έχουν φτάσει  ανταλλακτικά από την πρόσφατη συμφωνία για την οριστική παραλαβή των 283 λεωφορείων πετρελαίου και 121 λεωφορείων φυσικού αερίου που υπογράφηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας στις 27/12/2017.
Συγκεκριμένα πάνω από 12 νταλίκες έχουν φτάσει στην κεντρική αποθήκη της ΟΣΥ με ανταλλακτικά τα οποία οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν αμφιβόλου ποιότητας καθώς  αναγράφονται ως χώρες προέλευσης  Μαλαισία, Τυνησία, Αιθιοπία, Κίνα κ.λπ.


Πάντως όλα τα παραπάνω ανταλλακτικά δεν είναι ικανά να κάνουν αξιόμαχα τα λεωφορεία τα οποία αποχαρακτηρίζονται έστω και προσωρινά.
Αξιοσημείωτο είναι ότι πάνω από 50  λεωφορεία από αυτά που παροπλίζονται παρουσιάζουν βλάβη στην φλάντζα κινητήρα. Πάνω από 20 έχουν πρόβλημα στον κινητήρα και περίπου 10 παρουσιάζουν νερά στα λάδια. Τα τεχνικά αυτά προβλήματα είχαν εντοπιστεί από τους τεχνικούς οι οποίοι ζητούσαν από τότε μέχρι και σήμερα ανταλλακτικά για την επισκευή τους, τα οποία δεν ήρθαν ποτέ.


Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι τον Γενάρη του 2018 παροπλισμένα από αποχαρακτηρισμό από διάφορες βλάβες  ήταν στο σύνολο 298 λεωφορεία οι πινακίδες των οποίων είχαν κατατεθεί από το 2017. Αν προστεθούν και τα 85 που αποχαρακτηρίστηκαν την Παρασκευή συνολικά 383 λεωφορεία βρίσκονται σε ακινησία.


Όλα τα παραπάνω προβληματίζουν ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι στις 18 Ιανουαρίου ο υπουργός Μεταφορών – Υποδομών Χ, Σπίρτζης μιλώντας στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου στη Βουλή είχε αποκαλύψει τα αποτελέσματα έρευνας στην ΟΣΥ με βάση την οποία επέρριπταν ευθύνες στους τεχνικούς για δήθεν δολιοφθορά. Ειδικότερα είχε υποστηρίξει ότι «βρέθηκαν χτυπημένα τακάκια με σφυρί βαρέως τύπου τα οποία ακινητοποιούσαν τα λεωφορεία για να μη βγαίνουν στους δρόμους».
 
Πηγή:  https://www.movenews.gr/osy-katauetoyn-aron-aron-pinakidew-levforeivn/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Τελεσίγραφο Κομισιόν στην Ελλάδα για τα αυτοκίνητα -Τι θα αλλάξει; ΣΕΕΑΕ ΕΕ: Στο «σκαμνί» η Ελλάδα για τη φορολογία στα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Αποκάλυψη: Νέα πρόστιμα έρχονται από την Κομισιόν! ΣΕΕΑΕ Νέα πρόστιμα-μαμούθ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Επιβεβαίωση Newsauto για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Γλιτώνουν το χαράτσι οι έμποροι εισαγόμενων ΙΧ και φορτηγών! ΣΕΕΑΕ Ξαναλλάζουν όλα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά! ΣΕΕΑΕ Πανάκριβα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα! ΣΕΕΑΕ Χάος στις εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ και φορτηγών! Τι άλλαξε; ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ | Στοχοποίηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ: Το κράτος θέλει μονοπώλιο μόνο με μεγάλες εισαγωγικές! ΣΕΕΑΕ Ανακοίνωση του ΣΕΕΑΕ σχετικά με τη λειτουργία του Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων