Τα λεωφορεία ξέμειναν από ανταλλακτικά και οι επιβάτες ξεμένουν στις… στάσεις

 

 


Της Μαρίας Μόσχου                                                                                                                              mariam@movenews.gr
 

Άδεια από βασικά ανταλλακτικά για την επισκευή των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής συνεχίζουν να παραμένουν τα αμαξοστάσια της ΟΣΥ.
Σήμερα το movenews.gr φέρνει στο φως της δημοσιότητας φωτογραφίες από την κεντρική αποθήκη της Ο.ΣΥ όπου υποτίθεται ότι θα είχε υποδεχθεί ανταλλακτικά ύψους 3,5 εκατ. ευρώ επί συνόλου 7,1 εκατ. ευρώ που προβλέπει πρόσφατη συμφωνία.
Ωστόσο φαίνεται ότι ακόμα δεν έχει γίνει ούτε η ανακατασκευή της κεντρικής αποθήκης της ΟΣΥ η οποία παραμένει εντελώς άδεια!
Την ίδια στιγμή σε δημόσιες δηλώσεις του το περασμένο Σαββατοκύριακο ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ παραδέχτηκε για άλλη μία φορά ότι υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις σε ανταλλακτικά και ότι «ανάσα» για την εταιρεία θα αποτελέσουν τα ανταλλακτικά που περιμένει σύντομα.
Πρόκειται για την υλοποίηση της συμφωνίας που είχε κάνει η διοίκηση της εταιρείας για την οριστική παραλαβή των 283 λεωφορείων  πετρελαίου και 121 λεωφορείων φυσικού αερίου που υπογράφηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ο.ΣΥ στις 27/12/2017.
 

Ωστόσο η αποθήκη δεν έχει  επενδυθεί με ντέξιον ούτε έχουν κατασκευαστεί ράφια ενώ άφαντα είναι και τα ανταλλακτικά.
Την ιδία στιγμή παραπάνω από το 50% του στόλου παραμένει παροπλισμένο στα αμαξοστάσια με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να καθυστερούν λόγω έλλειψης λεωφορείων ενώ οι επιβάτες παραμένουν ακόμα και δύο ώρες στις στάσεις. Και οι τεχνικοί συνεχίζουν να «απογυμνώνουν» από ανταλλακτικά παλαιότερα λεωφορεία για να επισκευάσουν όσα καθημερινά κινούνται στους δρόμους της Αθήνας.
Επίσης σε περίπτωση βλάβης κατά τη διάρκεια της βάρδιας οι καθυστερήσεις θα κορυφωθούν καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμα λεωφορεία για να αντικαταστήσουν το όχημα που πρέπει να αποσυρθεί.
Και το στοίχημα πλέον είναι αν και όποτε έρθουν τα ανταλλακτικά, ως αποτέλεσμα της παραπάνω συμφωνίας, θα είναι αυτά που χρειάζονται για να επανακυκλοφορήσουν κάποια λεωφορεία;  
Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα δοθεί λύση ώστε η ταλαιπωρία των επιβατών να μετριαστεί και ο χρόνος αναμονής στις στάσεις να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά, που αποτελεί δέσμευση τόσο της πολιτικής ηγεσίας της κυβέρνησης όσο και της διοικητικής ηγεσίας της εταιρείας.
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/ta-leoforeia-ksemeinan-apo-antallaktika-kai-oi-epibates-ksemenoyn-stis-staseis/ 

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ ΚΛΑΔΙΚΑ ΝΕΑ - Συγκρότηση νέου ΔΣ στον Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) ΣΕΕΑΕ Carpress - Στα σκαριά νέα ηλεκτρονική διασταύρωση! Ποιοι θα πληρώσουν πρόστιμο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Χωρίς δυναμική παραμένει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου! Τι φταίει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Στον «αέρα» η απαγόρευση πώλησης ΙΧ βενζίνης και diesel από το 2035! Τι άλλαξε; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τέλος οι κομπίνες στις θεωρητικές εξετάσεις οδήγησης! Τι αλλάζει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιο «κενό» ανακαλύφθηκε στο Ψηφιακό Δίπλωμα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το 2026; – Αναλυτικά ο λογαριασμός! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τέρμα οι κομπίνες με τον ΦΠΑ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ! – Τι αλλάζει; ΣΕΕΑΕ Hellenicmotornews - ΣΕΕΑΕ: Σύνθεση του νέου Δ.Σ ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτό είναι το νέο ΔΣ του Σύνδεσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος ΣΕΕΑΕ Autoagora - Ορίστηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Motorsite - Δελτίο Τύπου του ΣΕΕΑΕ για την Σύνθεση του νέου Δ.Σ