Παρασκήνιο: Υπερκέρδη κρύβονται πίσω από τον πόλεμο εναντίον των IX diesel

 
 
 


Του Ανδρέα Γκίνη

 
Καλά κρατεί η παραπληροφόρηση γύρω από τα χαράτσια που έρχονται στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με στόχο να μειώσουν τις πωλήσεις τους σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα. Μάλιστα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει το mononews.gr στην διάθεσή του το τελευταίο 8μηνο καταγράφεται σημαντική μείωση πωλήσεις οχημάτων diesel προς όφελος βεβαίως των βενζινοκίνητων. 


Ο λόγος που προκάλεσε την συγκεκριμένη μείωση εστιάζεται στο γεγονός πως κάποιοι «τροφοδοτούν» με… ειδήσεις που περιλαμβάνουν νέα χαράτσια, απαγόρευση της κυκλοφορίας αλλά και άλλων αρνητικών ειδήσεων που σχετίζονται με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ώστε με αυτό τον τρόπο να «οδηγούν» τους υποψήφιους αγοραστές σε βενζινοκίνητα μοντέλα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και κάποιες ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες έχουν «χορηγήσει» αυτό το μπαράζ αρνητικών δημοσιευμάτων προς συγκεκριμένα Μέσα Ενημέρωσης για δύο λόγους.
Ο πρώτος είναι ο τεράστιος αριθμός στοκ βενζινοκίνητων αυτοκινήτων που έχουν τα εργοστάσια παραγωγής σε αντίθεση με τα πετρελαιοκίνητα και ο δεύτερος έχει να κάνει με το ποσοστό κερδοφορίας κάποιων ελληνικών εισαγωγικών εταιρειών.
Ειδικότερα στο ποσοστό κέρδους κάποιων ελληνικών εισαγωγικών εταιρειών το νέο τελωνειακό καθεστώς έχει μειώσει τα περιθώρια κέρδους στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε αντίθεση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα τα οποία προμηθεύονται σε πολύ χαμηλότερες τιμές.
Όπως αποδείχθηκε το μπαράζ ανυπόστατων δημοσιευμάτων από δημοσιογράφους του… «ειδικού Τύπου» κατάφεραν να «φρενάρουν» τις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ελλάδα από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει το mononews.gr στην διάθεσή του στο 10μηνο του 2017 πουλήθηκαν 40.310 βενζινοκίνητα μοντέλα έναντι 33.539 πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Μόνο τους δύο πρώτους μήνες του 2017 τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα είχαν σημειώσει υψηλότερες πωλήσεις από τα βενζινοκίνητα. Ειδικότερα τον Ιανουάριο διατέθηκαν 2.831 βενζινοκίνητα και 3.411 πετρελαιοκίνητα και τον Φεβρουάριο 2.357 οχήματα βενζίνης και 2.674 οχήματα diesel.
Από τον Μάρτιο και μετά οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων είναι υψηλότερες από τις αντίστοιχες των οχημάτων πετρελαίου με την μεγαλύτερη διαφορά να εμφανίζεται τον Μάιο όπου διατέθηκαν πάνω από 2.200 βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα.
 
Πηγή: www.mononews.gr/news-politiki-oikonomia-auto-iperkerdi-krivonte-piso-apo-ton-polemo-enantion-ton-aftokiniton-diesel/220082

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Από «κόσκινο» χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ! Τι ψάχνουν οι Αρχές; ΣΕΕΑΕ Carpress - Οικολογικό χαράτσι στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα αλλάξει στα αυτοκίνητα το 2025; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποκάλυψε ο υφυπουργός Μεταφορών για τα ΚΤΕΟ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Χαράτσι στα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία! ΣΕΕΑΕ Carpress - ΑμεΑ: Τέλος στη ταλαιπωρία για απαλλαγή από το Τέλος Ταξινόμησης ΙΧ! Τι άλλαξε; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι είπε ο κ. Τζιτζικώστας για τα ΚΤΕΟ – Τι θα αλλάξει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το 2025; ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με... πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτές είναι οι αλλαγές και τα νέα πρόστιμα στον αναθεωρημένο ΚΟΚ! ΣΕΕΑΕ Carpress - Πως σώζεται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου παρά τους χαμηλούς μισθούς; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκάλυψη για KTEO: Οι παραβάτες δεν φοβούνται την online διασταύρωση!