Πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα οδηγίας Euro 4, Euro 3….


17/11/2014  Μετά από επικοινωνία συναδέλφου της Θεσσαλονίκης με τον Σύνδεσμο, προέκυψε ένα θέμα το οποίο δεν το γνωρίζαμε, γιατί μέχρι σήμερα δεν μας είχε αναφερθεί ως πρόβλημα. Συγκεκριμένα, δεν του κάνανε την μεταβίβαση, στις δ/νσεις συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, σε αυτοκίνητο diesel Euro 3 λόγω του ότι, δεν επιτρέπεται (Νόμος 1959/5-8-1991 άρθρο 26 και Νόμος 2366/12-12-95 άρθρο 8) η κυκλοφορία αυτοκινήτων αυτής της οδηγίας στη Θεσσαλονίκη, παρόλο που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προοριζόταν για εμπόρευμα και όχι για κυκλοφορία.

18/11/2014  Επικοινωνήσαμε με την κα Τσάγκα δ/ντρια του Υφυπουργού Μεταφορών κου Παπαδόπουλου, μας διαβεβαίωσε ότι υπάρχει εγκύκλιος η οποία επιτρέπει τις μεταβιβάσεις αυτών των αυτοκινήτων στις εμπορίες αυτοκινήτων και θα μας την στείλει.

19/11/2014  Επικοινώνησε με τον Σύνδεσμο η δ/ντρια του Υφυπουργού Μεταφορών κα Τσάγκα, η οποία όμως τελικά είχε διαπιστώσει ότι η εγκύκλιος 31/7/2006 και η εγκύκλιος 22/2/2008  αναφέρονται στις Χρονομισθωτικές εταιρίες και όχι στις εμπορίες αυτοκινήτων. Δεσμεύτηκε ότι λόγω αυτής της παράληψης θα τακτοποιήσει αυτό το θέμα, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
 
Περιμένουμε την τακτοποίηση του θέματος. Λόγω των πρόωρων εκλογών το θέμα παραμένει ανοικτό και θα το δούμε με την νέα κυβέρνηση πού θα προκύψει.

25/01/2016
   Μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο ΣΕΕΑΕ με τον Γενικό Δ/ντη Μεταφορών Β. Καλλιβωκά, του έστειλε και υπόμνημα για την διευθέτηση αυτού του προβλήματος.