'Εως τις 29/4 οι προτάσεις του κλάδου στην Επιτροπή για επανεξέταση της φορολογίας ΙΧ
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Από μηδενική βάση θα εξεταστεί η φορολογία στα αυτοκίνητα μέσω ειδικής επιτροπής που θα συσταθεί και θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από τον κλάδο.
Ειδικότερα επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες του Enikonomia για την σύσταση ειδικής επιτροπής η οποία θα εξετάσει από την αρχή τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Φόρο Πολυτελείας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα τεκμήρια αλλά και ειδικά Τέλη που θα αφορούν τα καύσιμα μέχρι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αλλά και τον Δακτύλιο.
Σύμφωνα με την απόφαση που υπέγραψε ο κ. Τσακαλώτος οι εκπρόσωποι των κλάδων που συμμετέχουν στην Επιτροπή θα πρέπει να έχουν παραδώσει έως τις 29 Απριλίου τις προτάσεις τους.
«Η Ομάδα Εργασίας δύναται να καλεί στις συνεδριάσεις της εμπειρογνώμονες και σχετικούς φορείς, για την υποβοήθηση του έργου της, αν αυτό απαιτηθεί».
Ωστόσο βασικό προτέρημα του οικονομικού επιτελείου είναι η μείωση 50% των εσόδων που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία θα καλυφθούν από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα.
Από κει και πέρα σημαντικές αλλαγές εξετάζονται στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος επιδιώκεται να αποσυνδεθεί από τον κυβισμό του κινητήρα και να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων.
Επίσης και ο Φόρος Πολυτελείας αλλά και το Τέλος Ταξινόμησης εξετάζεται να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής προ φόρων ώστε ο φόρος που θα επιβάλλεται στα αυτοκίνητα να είναι ανάλογος της αξίας τους και όχι του κυβισμού του κινητήρα.
Με λίγα λόγια τα ακριβά αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν περισσότερο και θα εξαλειφθούν οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού που προκαλούν κάποιες εταιρείες...
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/53307,Ews-tis-29-4-oi-protaseis-toy-kladoy-sthn-Epitroph-gia-epanexetash-ths-forologi.html
Από μηδενική βάση θα εξεταστεί η φορολογία στα αυτοκίνητα μέσω ειδικής επιτροπής που θα συσταθεί και θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από τον κλάδο.
Ειδικότερα επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες του Enikonomia για την σύσταση ειδικής επιτροπής η οποία θα εξετάσει από την αρχή τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Φόρο Πολυτελείας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα τεκμήρια αλλά και ειδικά Τέλη που θα αφορούν τα καύσιμα μέχρι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αλλά και τον Δακτύλιο.
Σύμφωνα με την απόφαση που υπέγραψε ο κ. Τσακαλώτος οι εκπρόσωποι των κλάδων που συμμετέχουν στην Επιτροπή θα πρέπει να έχουν παραδώσει έως τις 29 Απριλίου τις προτάσεις τους.
«Η Ομάδα Εργασίας δύναται να καλεί στις συνεδριάσεις της εμπειρογνώμονες και σχετικούς φορείς, για την υποβοήθηση του έργου της, αν αυτό απαιτηθεί».
Ωστόσο βασικό προτέρημα του οικονομικού επιτελείου είναι η μείωση 50% των εσόδων που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία θα καλυφθούν από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα.
Από κει και πέρα σημαντικές αλλαγές εξετάζονται στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος επιδιώκεται να αποσυνδεθεί από τον κυβισμό του κινητήρα και να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων.
Επίσης και ο Φόρος Πολυτελείας αλλά και το Τέλος Ταξινόμησης εξετάζεται να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής προ φόρων ώστε ο φόρος που θα επιβάλλεται στα αυτοκίνητα να είναι ανάλογος της αξίας τους και όχι του κυβισμού του κινητήρα.
Με λίγα λόγια τα ακριβά αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν περισσότερο και θα εξαλειφθούν οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού που προκαλούν κάποιες εταιρείες...
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/53307,Ews-tis-29-4-oi-protaseis-toy-kladoy-sthn-Epitroph-gia-epanexetash-ths-forologi.html