Σε «κορνίζα» κινδυνεύουν να μπουν 10.000 χαρτιά απόσυρσης!
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Σε «κορνίζα» κινδυνεύουν να εισέλθουν περίπου 10.000 χαρτιά απόσυρσης που έχουν στις κατοχή τους ιδιώτες καταναλωτές, εισαγωγικές αλλά και εμπορίες αυτοκινήτων καθώς σε περίπτωση που δεν δοθεί παράταση έστω και για δύο μήνες στο μέτρο της απόσυρσης τότε αυτομάτως το όφελος που είχαν οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων ουσιαστικά ακυρώνεται!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr τα χαρτιά της απόσυρσης εξακολουθούν να έχουν ισχύ αλλά μόνο για καινούρια αυτοκίνητα που έχουν εκτελωνιστεί μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2015.
Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου με αποτέλεσμα οι περίπου 10.000 κάτοχοι χαρτιών απόσυρσης να πρέπει να επιλέξουν κάποιο από τα λιγοστά καινούρια αυτοκίνητα που έχουν εκτελωνιστεί στις 31/12/2015.
Σύμφωνα με στελέχη από τον κλάδο του αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή ούτε 200 καινούρια αυτοκίνητα δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα αοποία έχουν εκτελωνιστεί πριν τις 31 Δεκεμβρίου στα οποία έχει καταβληθεί ολόκληρο το Τέλος Ταξινόμησης ώστε να μπορεί κανείς να κάνει χρήση του όφελος της απόσυρσης.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να κινδυνεύουν να αχρηστευθούν χιλιάδες Πιστοποιητικά απόσυρσης τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αν είχε δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης με θετικά αποτελέσματα τόσο για τα δημόσια έσοδα όσο και για τις πωλήσεις κανούριων αυτοκινήτων.
Επίσης το θέμα της αναδρομικότητας σε περίπτωση παράτασης του μέτρου της απόσυρσης έστω και 2 μήνες απασχολεί όχι μόνο τις εισαγωγικές αλλά και τους περίπου 2.000 ιδιοκτήτες που έχουν οδηγήσει τα οχήματά τους στα Κέντρα Ανακύκλωσης «πιστεύοντας» πως το μέτρο θα παραταθεί με αναδρομική ισχύ.
Πάντως αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 6.000 καινούρια αυτοκίνητα στο Τελωνείο της Αθήνας τα οποία δεν εκτελωνίζονται καθώς οι εισαγωγικές έστω και την τελευταία στιγμή ευελπιστούν πως η τρόικα θα δώσει το «πράσινο φως» για παράταση του μέτρου έστω και για δύο μήνες.
Από την άλλη μεριά η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης και ειδικότερα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Τάκης Θεοχαράκης αποφάσισε να μην περιμένει την απόφαση της τρόικας και ανακοίνωσε χθες πως όσα καινούρια αυτοκίνητα βρίσκονται ή θα έλθουν το Τελωνείο έως τις 29/12 θα εκτελωνιστούν κανονικά, καταβάλλοντας ολοκληρο το Τέλος Ταξινόμησης, χωρίς να επιβαρυνθούν οι πελάτες που τα έχουν παραγγείλει!
Το θέμα των χαρτιών απόσυρσης έχει ακόμη μία διάσταση οικονομικής φύσεως καθώς πολλές εισαγωγικές αλλά και εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες έχουν στην κατοχή τους χιλιάδες χαρτιά απόσυρσης τα οποία έχουν αγοράσει έναντι 200 ή ακόμη και 300 ευρώ τα οποία αν αχρηστευθούν θα προκαλέσουν ζημιά πάνω από 1,25 εκατ. ευρώ!
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/50914,Se-korniza-kindyneyoyn-na-mpoyn-10000-xartia-aposyrshs.html
Σε «κορνίζα» κινδυνεύουν να εισέλθουν περίπου 10.000 χαρτιά απόσυρσης που έχουν στις κατοχή τους ιδιώτες καταναλωτές, εισαγωγικές αλλά και εμπορίες αυτοκινήτων καθώς σε περίπτωση που δεν δοθεί παράταση έστω και για δύο μήνες στο μέτρο της απόσυρσης τότε αυτομάτως το όφελος που είχαν οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων ουσιαστικά ακυρώνεται!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr τα χαρτιά της απόσυρσης εξακολουθούν να έχουν ισχύ αλλά μόνο για καινούρια αυτοκίνητα που έχουν εκτελωνιστεί μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2015.
Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου με αποτέλεσμα οι περίπου 10.000 κάτοχοι χαρτιών απόσυρσης να πρέπει να επιλέξουν κάποιο από τα λιγοστά καινούρια αυτοκίνητα που έχουν εκτελωνιστεί στις 31/12/2015.
Σύμφωνα με στελέχη από τον κλάδο του αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή ούτε 200 καινούρια αυτοκίνητα δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα αοποία έχουν εκτελωνιστεί πριν τις 31 Δεκεμβρίου στα οποία έχει καταβληθεί ολόκληρο το Τέλος Ταξινόμησης ώστε να μπορεί κανείς να κάνει χρήση του όφελος της απόσυρσης.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να κινδυνεύουν να αχρηστευθούν χιλιάδες Πιστοποιητικά απόσυρσης τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αν είχε δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης με θετικά αποτελέσματα τόσο για τα δημόσια έσοδα όσο και για τις πωλήσεις κανούριων αυτοκινήτων.
Επίσης το θέμα της αναδρομικότητας σε περίπτωση παράτασης του μέτρου της απόσυρσης έστω και 2 μήνες απασχολεί όχι μόνο τις εισαγωγικές αλλά και τους περίπου 2.000 ιδιοκτήτες που έχουν οδηγήσει τα οχήματά τους στα Κέντρα Ανακύκλωσης «πιστεύοντας» πως το μέτρο θα παραταθεί με αναδρομική ισχύ.
Πάντως αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 6.000 καινούρια αυτοκίνητα στο Τελωνείο της Αθήνας τα οποία δεν εκτελωνίζονται καθώς οι εισαγωγικές έστω και την τελευταία στιγμή ευελπιστούν πως η τρόικα θα δώσει το «πράσινο φως» για παράταση του μέτρου έστω και για δύο μήνες.
Από την άλλη μεριά η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης και ειδικότερα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Τάκης Θεοχαράκης αποφάσισε να μην περιμένει την απόφαση της τρόικας και ανακοίνωσε χθες πως όσα καινούρια αυτοκίνητα βρίσκονται ή θα έλθουν το Τελωνείο έως τις 29/12 θα εκτελωνιστούν κανονικά, καταβάλλοντας ολοκληρο το Τέλος Ταξινόμησης, χωρίς να επιβαρυνθούν οι πελάτες που τα έχουν παραγγείλει!
Το θέμα των χαρτιών απόσυρσης έχει ακόμη μία διάσταση οικονομικής φύσεως καθώς πολλές εισαγωγικές αλλά και εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες έχουν στην κατοχή τους χιλιάδες χαρτιά απόσυρσης τα οποία έχουν αγοράσει έναντι 200 ή ακόμη και 300 ευρώ τα οποία αν αχρηστευθούν θα προκαλέσουν ζημιά πάνω από 1,25 εκατ. ευρώ!
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/50914,Se-korniza-kindyneyoyn-na-mpoyn-10000-xartia-aposyrshs.html