Σκληρό παζάρι ΥΠΟΙΚ - τρόικας για μόλις 2 μήνες παράταση στην απόσυρση ΙΧ!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Αρνητική εμφανίζεται η τρόικα στην συνέχιση του μέτρου της απόσυρσης ΙΧ και το 2016 αλλά το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί έστω και την ύστατη στιγμή να τους αλλάξει την άποψη και να παραταθεί το μέτρο έστω και για δύο μήνες.
Ειδικότερα σύμφωνα με όσα ανέφεραν στο Enikonomia στελέχη του οικονομικού επιτελείου σχετικά με την παράταση του μέτρου της απόσυρσης ΙΧ μέχρι τα τέλη Ιουνίου: «Υπάρχει μια αρνητικότητα την οποία προσπαθούμε να ανατρέψουμε».
Το παρασκήνιο της παράτασης για την απόσυρση ΙΧ
Το μέτρο της απόσυρσης ισχύει για πολλά χρόνια στην Ελλάδα με αποτέλεσμα η τρόικα να εκτιμά πως δεν λειτουργεί πλέον προς όφελος του εμπορικού ισοζυγίου.
Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο παρουσίασε στην τρόικα τα αναλυτικά στοιχεία των εσόδων που προέρχονται από τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τα οποία τους τελευταίους δύο μήνες σημειώνουν πτώση μεγαλύτερη του 80% και προσπαθούσαν να τους πείσουν να παραταθεί το μέτρο και το 2016.
Η τρόικα ωστόσο ανέδρασε στην διάρκεια της παράταση του μέτρου της απόσυρσης ΙΧ καθώς αρχικά είχε προταθεί να ισχύσει μέχρι τον Απρίλιο, στη συνέχεια προτάθηκε να ισχύσει μέχρι τέλος του έτους και κατόπιν μέχρι τον Ιούνιο.
Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η τρόικα να σκληρύνει περαιτέρω τη στάση της και να απορρίπτει εντελώς την παράταση του μέτρου.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί να ανατρέψει την κατάσταση πετυχαίνοντας παράταση του μέτρου της απόσυρσης τουλάχιστον για δύο μήνες, δηλαδή Μάρτιο και Απρίλιο, ενώ είναι πολύ πιθανό να παραταθεί για επιπλέον ένα με δύο μήνες δηλαδή Μάιο και Ιούνιο.
'Οσον αφορά στην αναδρομική ισχύ η τρόικα εμφανίζεται αδιάλλακτη και δεν συζητά καθόλου την αναδρομικότητα του μέτρου!
Πάντως και στην αναδρομική ισχύ του μέτρου από την 1/1/2016 το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί να αλλάξει την άποψη της τρόικας καθώς έχουν ήδη χαθεί δύο μήνες και αν δεν έχει αναδρομική ισχύ το μέτρο τότε όσοι έχουν οδηγήσει στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ τα οχήματά τους δεν πρόκειται να αποκτήσουν κανένα όφελος απόσυρσης οι οποίοι να επισημάνουμε πως ανέρχονται σε περίπου 2.000 ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/50651,Sklhro-pazari-YPOIK-troikas-gia-molis-2-mhnes-paratash-sthn-aposyrsh-IX.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποκάλυψε ο υφυπουργός Μεταφορών για τα ΚΤΕΟ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Χαράτσι στα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία! ΣΕΕΑΕ Carpress - ΑμεΑ: Τέλος στη ταλαιπωρία για απαλλαγή από το Τέλος Ταξινόμησης ΙΧ! Τι άλλαξε; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι είπε ο κ. Τζιτζικώστας για τα ΚΤΕΟ – Τι θα αλλάξει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το 2025; ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με... πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτές είναι οι αλλαγές και τα νέα πρόστιμα στον αναθεωρημένο ΚΟΚ! ΣΕΕΑΕ Carpress - Πως σώζεται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου παρά τους χαμηλούς μισθούς; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκάλυψη για KTEO: Οι παραβάτες δεν φοβούνται την online διασταύρωση! ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Αποκάλυψη: Έρχονται «μεγαθήρια» στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Αποκάλυψη: Πρόταση-σοκ από τον πρόεδρο των Εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Αποκάλυψη: Επιστροφή χρημάτων από το Τελωνείο για επιπλέον δασμούς!