Θέματα ΣΕΕΑΕ



15/01/2010


ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΕΑΕ
 
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ  ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΤΑ 2.7% ΣΤΟ ΑΕΠ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ 10% ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΞΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ (6000) ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ (100000) ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ  ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ (500000) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΖΗΤΗΜΑΤΑ :
 
ΑΠΟΣΥΡΣΗ
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΡΥΠΟΓΟΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΝΕΑΣ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΘΑΡΩΝ) ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΟΔΗΓΙΑΣ EURO 4 & EURO 5
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΟΦΕΛΗ ΑΦΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ) Η ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΥΕΓΕΡΤΙΚΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΣΟΔΑ  ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣ  «ΚΑΘΑΡΟΥ» ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΩΝ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ  ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΓΗΡΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
 
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ
ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΥ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ
ΑΥΤΗ Η  ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΟΞΥΜΩΡΟ ΣΧΗΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ   ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΤ ΕΛΑΧΙΣΤΟ 10% ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΙΚΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΣΤΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟ ΦΠΑ
 
ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ
ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΞΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ  ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΠΟ 4% ΣΕ 1% ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ 12% ΣΕ 5% ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ
 
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΩΝ & ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΥΛΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ
ΑΛΩΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ
 
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ Η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΙΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΑΔΗΛΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΣΟΔΑ
Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΠΑ
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΦΑΠΑΞ ΕΤΗΣΙΑ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤ ΕΤΟΣ ΠΕΡΑΙΩΣΗ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 0,5% ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕ ΑΝ ΔΕ ΕΞΑΛΕΙΦΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ
 
ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ  ΑΚΟΜΑ  ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ  ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 
 
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ (ΠΑΖΑΡΙΑ)
ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΙ  ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΩΝ ΑΟΡΩΝ (ΠΑΖΑΡΙΑ) ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
 
ΑΡΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗΣ
ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΦΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΑ
 
ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟY ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΕΜΠΟΡΟΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΣΟ ΟΣΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ «ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΥ»