Συνάντηση με τον Υφυπουργό Μεταφορών κο Παπαδόπουλο

Τα θέματα που συζητήθηκαν στην συνάντηση με τον Υφυπουργό κο Παπαδόπουλο, ήταν :

1ον  Πινακίδες Δ.Ο.Κ.
2ον Οχήματα που βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας και πρόκειται να αγορασθούν από εμπόρους αυτοκινήτων και θα εξακολουθήσουν να παραμένουν σε καθεστώς ακινησίας, να απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας
3ον Ασφάλεια κατά την μεταβίβαση αυτοκινήτων που ευρίσκονται σε φορολογική ακινησία
4ον Απόσυρση
5ον Διαδικασία εξαγωγής

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το κάθε θέμα, στην κατηγορία του. 
 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ  10 & 11-11-14

Τα αποτελέσματα της συνάντησης του ΣΕΕΑΕ με τον Υφυπουργό Μεταφορών κο Παπαδόπουλο Μιχάλη, την κα Τσάγκα Λίτσα, διευθύντρια του και υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Μεταφορών και Υπουργείου Οικονομικών, ήταν :

1ον  Πινακίδες Δ.Ο.Κ.
Επιχειρηματολογήσαμε και τεκμηριώσαμε το αίτημα μας να παραμείνει το καθεστώς των πινακίδων Δ.Ο.Κ. όπως είχε διαμορφωθεί από την τελευταία εγκύκλιο του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2013. Στις απόψεις μας συνηγόρησε και ο Υφυπουργός και οι υπηρεσιακοί παράγοντες του Μεταφορών και πιστεύουμε ότι θα δοθεί οριστική λύση στο καθεστώς των Δ.Ο.Κ. από το Υπουργείο Οικονομικών.

2ον Οχήματα που βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας και πρόκειται να αγορασθούν από εμπόρους αυτοκινήτων και θα εξακολουθήσουν να παραμένουν σε καθεστώς ακινησίας , να απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας.
Το αίτημα μας αναγνωρίστηκε απ’ όλους ότι είναι δίκαιο και λογικό και θα προσπαθήσει το Υπουργείο Οικονομικών να βρει φόρμουλα να αποκαταστήσει την αδικία. Εμείς τους υποδείξαμε από την μεριάς του Σ.Ε.Ε.Α.Ε μια πιθανή λύση να γίνεται άρση ακινησίας στην άδεια κυκλοφορίας, να γίνεται μεταβίβαση και να επιστρέφεται η άδεια του νέου κατόχου «ΕΜΠΟΡΑ» στην αρμόδια ΔOY και από εκεί υπηρεσιακά να πηγαίνει στην ΔOY που ανήκει ο έμπορος και να συνεχίζεται το καθεστώς ακινησίας έως ότου πωληθεί. Ελπίζουμε ότι θα δοθεί λύση.

3ον Ασφάλεια κατά την μεταβίβαση αυτοκινήτων που ευρίσκονται σε φορολογική ακινησία.
Τέθηκε το αίτημα να μην είμαστε, οι έμποροι, υποχρεωμένοι να ασφαλίζουμε το όχημα που πρόκειται να μεταβιβαστεί στην επιχείρηση μας και είναι σε φορολογική ακινησία και οι μεν παράγοντες του Υπουργείου Μεταφορών όχι μόνο συνηγόρησαν αλλά επισήμαναν ότι είναι καθαρά ένα μπόνους προς τις ασφαλιστικές εταιρείες και δεν εξυπηρετεί τίποτε άλλο αφού το όχημα που αγοράζει ο έμπορος θα παραμείνει σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας.

4ον Απόσυρση

Καταθέσαμε καθαρά στο τραπέζι την πρότασή μας ότι στο μέτρο της απόσυρσης, εφόσον δοθεί παράταση και για το 2015, να συμπεριληφθεί και το εισαγόμενο και το εγχώριο μεταχειρισμένο, που πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων EURO 5 και όταν αλλάξει η EURO 5 και πάμε στην EURO 6 επειδή δεν θα υπάρχει στόλος μεταχειρισμένων EURO 6 να ισχύει ότι, θα συμπεριλαμβάνονται στο μέτρο μεταχειρισμένα οχήματα τελευταίας 5ετίας.
Αναμένουμε από τα συναρμόδια υπουργεία την τελική απόφαση.

5ον Διαδικασία εξαγωγής

Κάναμε παρέμβαση δυναμική στην κοινή σύσκεψη παραγόντων του Υπουργείου Οικονομικών και Υπουργείου Μεταφορών και την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή ανατρέψαμε μια δαιδαλώδη και επικίνδυνη για τους εμπόρους διαδικασία που είχαν ετοιμάσει για να εφαρμόσουν και είμαστε πεπεισμένοι με τον τρόπο που προτείναμε εμείς όχι μόνο διευκολύνεται η δουλειά μας, αλλά παράλληλα βάζει φρένο στους «γνωστούς επιτήδειους λαθρεπιβάτες» που περιστασιακά έχουν εισχωρήσει στον χώρο και μας κλέβουν μεγάλο κομμάτι της δουλειάς μας.

Ήταν ένα σκληρό και σημαντικό 2ήμερο (10 & 11-11-14) και πιστεύουμε ότι η Διοίκηση του Σ.Ε.Ε.Α.Ε χειρίστηκε όσο μπορούσε καλύτερα τα θέματα που αναφέραμε πιο πάνω, είχε παράλληλα δυναμική παρουσία και «ΑΠΑΙΤΗΣΕ» από το τραπέζι να πάρει αυτά που δικαιούται και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα έχουμε θετικές εξελίξεις.