Αγορά ΙΧ: Αύξηση στις πωλήσεις 144,6%!
Αύξηση 144,6% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο του Μαϊου ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου...
«Success Story» θα μπορούσε άνετα να χαρακτηρίσει κανείς τις επιδόσεις της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου καθώς οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου κατέγραψαν αύξηση 144,6%.
Ειδικότερα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις νέων ΙΧ ανήλθαν σε 2.647 καινούρια αυτοκίνητα έναντι 1.086 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Ωστόσο το βασικό χαρακτηριστικό των πωλήσεων στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου αφορά στα εταιρικά αυτοκίνητα που αφορούσαν στο 60% των συνολικών πωλήσεων. Δηλαδή 6 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα που διατέθηκαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αφορούσαν παραγγελίες εταιρειών ενοικίασης ΙΧ!
Αν πραγματοποιήσει κανείς την αφαίρεση των εταιρικών από το σύνολο των πωλήσεων θα αντιληφθεί πως οι πωλήσεις Λιανικής κυμάνθηκαν λίγο πάνω από τις 1.000 μονάδες.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο ούτε οι εισαγωγείς αλλά ούτε και οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι δεν χαίρονται από την συγκεκριμένη εξέλιξη καθώς γνωρίζουν και οι δύο πολύ καλά πως από τα εταιρικά δεν υπάρχουν κέρδη από την πώληση αλλά ούτε από τα συνεργεία.
Οπως επισημαίνει στο «Autobusiness» το μέλος του δ.σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Τάκης Μητρόπουλος: «Οι αυξημένες πωλήσεις καινούριων ΙΧ οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στον τουρισμό ο οποίος αναμένεται και φέτος να σημειώσει νέο ρεκόρ αφίξεων. Ωστόσο από τις εταιρικές πωλήσεις είναι γνωστό πως δεν υπάρχουν κέρδη για τις εισαγωγικές αλλά ούτε για τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους καθώς τα αυτοκίνητα δίνονται σε πραγματικά εξευτελιστικές τιμές. Η αγορά της Λιανικής εξακολουθεί να βρίσκεται στην Εντατική και αν δεν αλλάξει η φορολογική πολιτική στα αυτοκίνητα σύντομα θα οδηγηθούν πολλοί επιχειρηματίες του κλάδου είτε στην παρανομία είτε στο λουκέτο!».
Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων καταγράφουν αύξηση 20,1% καθώς διατέθηκαν 24.693 νέα ΙΧ έναντι 20.557 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Τα στοιχεία των πωλήσεων
Εντυπωσιακά ποσοστά αύξησης σημείωσαν οι περισσότερες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου τα οποία μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις ξεπέρασαν το 500%.
Στην πρώτη θέση του πίνακα των εισαγωγικών με τις υψηλότερες πωλήσεις βρέθηκε η Toyota με 327 αυτοκίνητα και αύξηση 151,5% και ακολουθούν η Nissan με 310 (252,7%), η VW με 242 (92%), η Opel με 241 (167,7%), η Hyundai με 216 (170%), η Seat με 179 (496,6%), η Skoda με 176 (166,6%), η Suzuki με 119 (205,1%), η Fiat με 113 (59,1%) και στην 10η θέση βρέθηκε η BMW με 109 αυτοκίνητα και αύξηση 541,1%.
Στη συνέχεια ακολουθούν ηCitroen με 88 αυτοκίνητα και αύξηση (72,5%), η Mercedes με 79 (154,8%), η Ford με 68 (257,8%), η Renault με 67 (294,1%), η Volvo με 55 (333,3%), η Audi με 53 (140,9%), η Chevrolet με 45 (125%), η Kia με 43 (48,2%), η Mini με 32 (300%), η Peugeot με 30 (-21%), η Honda με 27 (28,5%), η Dacia με 8 (14,2%), η Smart με 5 (66,6%), η Lancia με 4 (-88,5%), η Alfa Romeo με 4 (81,8%), η Mitsubishi με 3 (-50%), και οι Subaru και Lexus πούλησαν από 2 αυτοκίνητα αντίστοιχα στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου ενώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι δεν είχαν διαθέσει κανένα αυτοκίνητο.
Ωστόσο παρά τα πολύ αυξημένα ποσοστά που κατέγραψαν οι περισσότερες εισαγωγικές τα νούμερα των πωλήσεων παραμένουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα καθώς μόλις 10 εισαγωγικές κατάφεραν να πουλήσουν τριψήφιο αριθμό αυτοκινήτων με μόλις 2 εξ αυτών να έχουν ξεπεράσει τις 300 ταξινομήσεις ενώ όλες οι υπόλοιπες περιορίστηκαν σε διψήφιες ή μονοψήφιες πωλήσεις. Οπότε τα αυξημένα ποσοστά οφείλονται καθαρά στις εξαιρετικά χαμηλές πωλήσεις που είχαν καταγραφεί στο πρώτο 15νθήμερο Μαίου του 2013...
www.autoaffairs.gr
http://www.autoaffairs.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=563:-1446&catid=36:news&Itemid=27
«Success Story» θα μπορούσε άνετα να χαρακτηρίσει κανείς τις επιδόσεις της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου καθώς οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου κατέγραψαν αύξηση 144,6%.
Ειδικότερα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις νέων ΙΧ ανήλθαν σε 2.647 καινούρια αυτοκίνητα έναντι 1.086 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Ωστόσο το βασικό χαρακτηριστικό των πωλήσεων στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου αφορά στα εταιρικά αυτοκίνητα που αφορούσαν στο 60% των συνολικών πωλήσεων. Δηλαδή 6 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα που διατέθηκαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αφορούσαν παραγγελίες εταιρειών ενοικίασης ΙΧ!
Αν πραγματοποιήσει κανείς την αφαίρεση των εταιρικών από το σύνολο των πωλήσεων θα αντιληφθεί πως οι πωλήσεις Λιανικής κυμάνθηκαν λίγο πάνω από τις 1.000 μονάδες.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο ούτε οι εισαγωγείς αλλά ούτε και οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι δεν χαίρονται από την συγκεκριμένη εξέλιξη καθώς γνωρίζουν και οι δύο πολύ καλά πως από τα εταιρικά δεν υπάρχουν κέρδη από την πώληση αλλά ούτε από τα συνεργεία.
Οπως επισημαίνει στο «Autobusiness» το μέλος του δ.σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Τάκης Μητρόπουλος: «Οι αυξημένες πωλήσεις καινούριων ΙΧ οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στον τουρισμό ο οποίος αναμένεται και φέτος να σημειώσει νέο ρεκόρ αφίξεων. Ωστόσο από τις εταιρικές πωλήσεις είναι γνωστό πως δεν υπάρχουν κέρδη για τις εισαγωγικές αλλά ούτε για τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους καθώς τα αυτοκίνητα δίνονται σε πραγματικά εξευτελιστικές τιμές. Η αγορά της Λιανικής εξακολουθεί να βρίσκεται στην Εντατική και αν δεν αλλάξει η φορολογική πολιτική στα αυτοκίνητα σύντομα θα οδηγηθούν πολλοί επιχειρηματίες του κλάδου είτε στην παρανομία είτε στο λουκέτο!».
Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων καταγράφουν αύξηση 20,1% καθώς διατέθηκαν 24.693 νέα ΙΧ έναντι 20.557 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Τα στοιχεία των πωλήσεων
Εντυπωσιακά ποσοστά αύξησης σημείωσαν οι περισσότερες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου τα οποία μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις ξεπέρασαν το 500%.
Στην πρώτη θέση του πίνακα των εισαγωγικών με τις υψηλότερες πωλήσεις βρέθηκε η Toyota με 327 αυτοκίνητα και αύξηση 151,5% και ακολουθούν η Nissan με 310 (252,7%), η VW με 242 (92%), η Opel με 241 (167,7%), η Hyundai με 216 (170%), η Seat με 179 (496,6%), η Skoda με 176 (166,6%), η Suzuki με 119 (205,1%), η Fiat με 113 (59,1%) και στην 10η θέση βρέθηκε η BMW με 109 αυτοκίνητα και αύξηση 541,1%.
Στη συνέχεια ακολουθούν ηCitroen με 88 αυτοκίνητα και αύξηση (72,5%), η Mercedes με 79 (154,8%), η Ford με 68 (257,8%), η Renault με 67 (294,1%), η Volvo με 55 (333,3%), η Audi με 53 (140,9%), η Chevrolet με 45 (125%), η Kia με 43 (48,2%), η Mini με 32 (300%), η Peugeot με 30 (-21%), η Honda με 27 (28,5%), η Dacia με 8 (14,2%), η Smart με 5 (66,6%), η Lancia με 4 (-88,5%), η Alfa Romeo με 4 (81,8%), η Mitsubishi με 3 (-50%), και οι Subaru και Lexus πούλησαν από 2 αυτοκίνητα αντίστοιχα στο πρώτο 15νθήμερο Μαϊου ενώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι δεν είχαν διαθέσει κανένα αυτοκίνητο.
Ωστόσο παρά τα πολύ αυξημένα ποσοστά που κατέγραψαν οι περισσότερες εισαγωγικές τα νούμερα των πωλήσεων παραμένουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα καθώς μόλις 10 εισαγωγικές κατάφεραν να πουλήσουν τριψήφιο αριθμό αυτοκινήτων με μόλις 2 εξ αυτών να έχουν ξεπεράσει τις 300 ταξινομήσεις ενώ όλες οι υπόλοιπες περιορίστηκαν σε διψήφιες ή μονοψήφιες πωλήσεις. Οπότε τα αυξημένα ποσοστά οφείλονται καθαρά στις εξαιρετικά χαμηλές πωλήσεις που είχαν καταγραφεί στο πρώτο 15νθήμερο Μαίου του 2013...
www.autoaffairs.gr
http://www.autoaffairs.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=563:-1446&catid=36:news&Itemid=27